Як їздити на єврономерах без штрафів

В останній місяць року 2018 в Україні вступили в силу закони 8487 і 8488 про «евробляхи». Вони передбачають зменшення вартості розтаможки автомобілів на іноземній реєстрації, а також штрафи за порушення терміну перебування авто в режимі транзиту. А це означає, що за законом, за кермування нерозмитненим авто загрожує штраф 420 тис. гривень. Це 300% від обов’язкового митного платежу. Крім того, поліцейські мають право відібрати автомобіль і доставити його на штрафмайданчик. Однак, де-факто може бути дещо інакше. Організація «Бюро Добрих Справ» готова гарантувати, що ви зможете їздити без штрафів на єврономерах навіть після вступу в силу закону про штрафні санкції в травні 2019 року. Це, якщо дослухаєтеся до професійних консультацій фахівців БДС. При цьому ви не будете порушувати закон. Якщо вам потрібна кваліфікована допомога, можете звернутися по телефону 0800 5959 19. Детальніше – в сюжеті.

26 декабря новые выпускники курса «Компьютерный ликбез» закончили свое обучение.

На протяжении двух месяцев, ученики курса «Компьютерный ликбез» учились работать с компьютером, искать информацию в Интернете, пользоваться электронной почтой и социальными сетями.

Подробнее

С новыми знаниями в Новый год

24 декабря прошел очередной выпуск курса «Основы компьютерной грамотности». Их организатором уже который год выступает общественная организация «Бюро добрых дел».

Подробнее

ГО «БДС» звертається до Юрія Луценка

Представники громадської організації «Бюро добрих справ» розцінюють прийняття депутатами славнозвісних законів про «євробляхи» як навмисне поступове заниження економіки країни. Про таку корупційну складову у нових законах №8487 та №8488 заявляє голова ради ГО — Олексій Кусов. Тому, активісти «Бюро добрих справ» звертаються до Генерального прокурора України з проханням розглянути питання про порушення під час прийняття законів. Власники авто з іноземною реєстрацією впевнені, що ці закони не відповідають ані європейським, ані українським правовим стандартам. Нагадаємо, що за цими законами передбачено зменшення вартості розмитнення в Україні автомобілів на іноземній реєстрації, а також штрафи за порушення терміну перебування авто в режимі транзиту.

 

ГО «БДС» звертається до Державного бюро розслідувань

Як відомо, набрали сили закони №8487 та №8488 про розмитнення автомобілів на іноземних номерах. За цими законами передбачено зменшення вартості розмитнення в Україні автомобілів на іноземній реєстрації, а також штрафи за порушення терміну перебування авто в режимі транзиту.
Та ще до їх прийняття «євробляхери» виступили проти них. Адже власники авто впевнені, що ці закони не відповідають ані європейським, ані українським правовим стандартам. Підозрюють вони і те, що в них уже закладена і корупційна схема.
Окрім усього закони можна вважати нелегітимними, адже приймалися вони з величезними порушеннями.
Тепер активісти громадської організації «Бюро Добрих Справ» звертаються до Державного бюро розслідувань, аби поставити усі крапки над «І» у даному питанні. Подібним законам, які спрямовані на знищення спроможності людей купувати, зовсім не місце у демократичній правовій державі. Долучайтеся до ГО «БДС» та боріться за власний добробут.

Верховний суд відмовив у розгляді позову ГО «БДС»?

Активісти громадської організації «Бюро добрих справ» продовжують боротьбу за добробут громадян України. Нова стратегія представників «БДС» спрямована на протидію ганебним законам про «євробляхи».
Нагадаємо, що 23 листопада Президент України підписав закони №8487 та №8488, які легалізують автомобілі з європейськими номерами, що ввезені з порушенням митного і податкового законодавств. З 25 листопада Закон набрав сили.
Проти цих законопроектів ще до їх прийняття виступали власники «євроблях» та деякі громадські організації. І не тільки тому, що за розмитнення доведеться сплатити чималі суми. Чи не найбільше обурює власників авто з європейськими номерами те, що, на їхню думку, в цих законах уже закладені корупційні схеми. Представники громадських організацій і, зокрема «Бюро Добрих Справ», уже розпочали судові позови. Долучайтеся до роботи ГО «БДС» та боріться за власний добробут.

Вимога «євробляхерів»: прибрати із законів корупційні складові

23 листопада Президент України підписав закони №8487 та №8488, які легалізують автомобілі з європейськими номерами, що ввезені з порушенням митного і податкового законодавств. З 25 листопада Закон набрав сили.
Проти цих законопроектів ще до їх прийняття виступали власники «євроблях» та деякі громадські організації. І не тільки тому, що за розмитнення доведеться сплатити чималі суми. Чи не найбільше обурює власників авто з європейськими номерами те, що, на їхню думку, в цих законах уже закладені корупційні схеми. Представники громадських організацій і, зокрема «Бюро Добрих Справ», уже розпочали судові позови.
Цього разу позови будуть спрямовані до Національного агенства з питань запобігання корупції (НАЗК).
Головне завдання активістів – добитися внесення змін до закону і заблокувати його дію до врегулювання спірних питань. Для цього вони використовують усі законні дії: подають позови в усі можливі інстанції – НАЗК, Верховний, Конституційний та Європейський суди.

Корупційна складова у законах про «євробляхи»: «БДС» подає жалобу до НАБУ

 

Представники громадської організації «Бюро добрих справ» розцінюють прийняття депутатами славнозвісних законів про «євробляхи» як навмисне поступове заниження економіки країни. Про таку корупційну складову у нових законах №8487 та №8488 заявляє голова ради ГО — Олексій Кусов. Власники авто з іноземною реєстрацією впевнені, що ці закони не відповідають ані європейським, ані українським правовим стандартам. Активістами «БДС» вже підготовлені документи зі скаргами до НАБУ.
Нагадаємо, що за цими законами передбачено зменшення вартості розмитнення в Україні автомобілів на іноземній реєстрації, а також штрафи за порушення терміну перебування авто в режимі транзиту.

Що робити з «євробляхою»: онлайн-конференція з питань розмитнення авто

Після введення у дію законів про «євробляхи» багатьох українців цікавить питання про те, яким чином проходить процедура розмитнення автомобіля на іноземній реєстрації, що вже завезений в Україну.

Подробнее

Що робити з «євробляхою»: онлайн-конференція з питань розмитнення

Після введення у дію законів про «євробляхи» багатьох українців цікавить питання про те, яким чином проходить процедура розмитнення автомобіля на іноземній реєстрації, що вже завезений в Україну. Жодних інструкцій від представників влади або працівників ДФС на цю тему не надійшло. Що ж робити власникам «євроблях», які хочуть їздити на якісних автівках, які коштують закордоном дешевше, ніж на Батьківщині? Яким чином правильно та без проблем розмитнити власне авто? Яким буде алгоритм дій для власника «євробляхи» на митниці? Ці та будь-які інші питання Ви зможете поставити у прямому ефірі Андрію Танцерову, в.о. начальника Харківської митниці ДФС та Олексію Кусову, голові ГО «Бюро добрих справ».