Полтавці збирають кошти на лікування Матвія Даніленка, хворого на на рак другої стадії

Матвій Даніленко народився 6 липня 2000 року у Полтаві. Нині — першокурсник одного з полтавських університетів. Майстер спорту з бальних танців. У вільний час займається спортом, бере участь у різноманітних конкурсах та концертах. Займається благодійною діяльністю. Має багато друзів. Нещодавно він дізнався, про свою страшну хворобу. За словами мами Матвія Віти, через хибні діагнози, що ставили йому лікарі, Матвій втратив аж два роки. За цей час хвороба прогресує. Прийнятний за коштами варіант — лікування в Інституті онкології у Вільнюсі (Литва). Прогноз позитивний. Але необхідно зібрати майже мільйон гривень, щоб Матвій видужав і повернувся до нормального життя. Допомогти можна, перерахувавши гроші на номером картки 5218 5722 2110 2036 Павло Володимирович Даніленко. Кожного дня батьки інформують про отримані і витрачені кошти на лікування. Лише об’єднавшись, можна допомогти Матвію подолати його хворобу і повернутися до Полтави здоровим! Чим більшого розголосу набуде ця кампанія, тим більше шансів, що батьки зберуть потрібну на лікування суму.

26 декабря новые выпускники курса «Компьютерный ликбез» закончили свое обучение.

На протяжении двух месяцев, ученики курса «Компьютерный ликбез» учились работать с компьютером, искать информацию в Интернете, пользоваться электронной почтой и социальными сетями.

Подробнее

С новыми знаниями в Новый год

24 декабря прошел очередной выпуск курса «Основы компьютерной грамотности». Их организатором уже который год выступает общественная организация «Бюро добрых дел».

Подробнее

Що робити з «євробляхою»: онлайн-конференція з питань розмитнення авто

Після введення у дію законів про «євробляхи» багатьох українців цікавить питання про те, яким чином проходить процедура розмитнення автомобіля на іноземній реєстрації, що вже завезений в Україну.

Подробнее

Що робити з «євробляхою»: онлайн-конференція з питань розмитнення

Після введення у дію законів про «євробляхи» багатьох українців цікавить питання про те, яким чином проходить процедура розмитнення автомобіля на іноземній реєстрації, що вже завезений в Україну. Жодних інструкцій від представників влади або працівників ДФС на цю тему не надійшло. Що ж робити власникам «євроблях», які хочуть їздити на якісних автівках, які коштують закордоном дешевше, ніж на Батьківщині? Яким чином правильно та без проблем розмитнити власне авто? Яким буде алгоритм дій для власника «євробляхи» на митниці? Ці та будь-які інші питання Ви зможете поставити у прямому ефірі Андрію Танцерову, в.о. начальника Харківської митниці ДФС та Олексію Кусову, голові ГО «Бюро добрих справ».

Активісти-«євробляхери» починають судові позови за відміну законів №8487 та №8488

Як відомо, набрали сили закони №8487 та №8488 про розмитнення автомобілів на іноземних номерах. За цими законами передбачено зменшення вартості розмитнення в Україні автомобілів на іноземній реєстрації, а також штрафи за порушення терміну перебування авто в режимі транзиту.
Та ще до їх прийняття «євробляхери» виступили проти них. Адже власники авто впевнені, що ці закони не відповідають ані європейським, ані українським правовим стандартам. Підозрюють вони і те, що в них уже закладена і корупційна схема.
Окрім усього закони можна вважати нелегітимними, адже приймалися вони з величезними порушеннями.
Тому уже 29 листопада активісти громадської організації «Бюро Добрих Справ», як і обіцяли, починають подачу в суди позовів. Уже цього дня до Верховного суду спрямовано цілу купу документів. Серед вимог активістів і така, як розглянути у Верховному суді ситуацію, що склалася у Верховній Раді 13.06.2018, коли приймалися ці закони. Є аудіо-, відеоматеріали, що свідчать про безліч порушень регламенту. Одне з них» кнопкодавство» – голосували не депутати, а їхні карточки. Окрім цього зафіксовані й інші порушення. Тому, ці закони, на думку активістів, мають бути зупинені, скасовані або відкориговані.

Умисне затягування справи: представник Дмитра Святаша заявив про відвід судової колегії

 

27 листопада 2018 року колегією суддів Харківського апеляційного суду продовжено розгляд апеляційної скарги ТОВ «Українська металургійна компанія», поданої на ухвалу Дзержинського районного суду міста Харкова від 11 липня 2018 року, за скаргою Дмитра Святаша на дії державного виконавця в частині визнання дій виконавця неправомірними. У суді апеляційної інстанції представником Дмитра Святаша заявлено відвід судовій колегії. Підстави відводу за заявою сторони – сумніви щодо упередженості колегії суддів при ухваленні рішення по іншій справі, щодо заборони виїзду за межі України. За обставинами розгляду клопотання про відвід, судова колегія ухвалила: визнати необґрунтованим відвід, а справу, керуючись вимогами статей 36,37,40 ЦПК України, передати на автоматизований розподіл для визначення складу колегії суддів, яка буде розглядати заяву про відвід. Провадження у справі на час вирішення питання про відвід зупинено.

Власники «євроблях» боротимуться за внесення змін до прийнятих законопроектів про розмитнення

23 листопада Президент України Петро Порошенко підписав закони №8487 та №8488, які легалізують автомобілі з європейськими номерами, що ввезені з порушенням митного і податкового законодавства. У законопроекті № 8487 встановлено базові ставки акцизного податку для нового автомобіля в залежності від типу палива та об’єму двигуна: — для авто з бензиновим двигуном об’ємом 1000 куб. см – 50 євро; від 3000 куб. см – 100 євро; — для «дизеля» з двигуном 1500 куб. см – 75 євро; від 3500 куб. см – до 150 євро. Акциз для кожного автомобіля буде встановлюватися індивідуально за такою формулою:»Ставка = Ставка базова × Коефіцієнт двигуна × Вік двигуна». У розпорядженні власників авто 180 робочих днів для оформлення відповідних документів після вступу закону в силу. Причому, якщо встигне це зробити протягом 90 днів, акцизний податок зменшується на 50%. Хто не встигне втиснутися в «пільговий період», буде платити за повною ставкою, але обіцяють не штрафувати за порушення термінів перебування. У законопроекті № 8488 передбачено штрафи за порушення умов тимчасового ввезення та транзиту авто. Тут же зазначені і штрафи за невчасне розмитнення автомобіля – від 170 гривень до 170 тисяч гривень або конфіскація авто. Ці закони, на думку голови громадської організації «Бюро Добрих Справ» Олексія Кусова антинародні. Тому зараз головне завдання добитися внесення змін до закону і заблокувати його дію до врегулювання спірних питань. Для цього будуть використані всі законні дії: подано позови в усі можливі інстанції – районні, Верховний, Конституційний та Європейський суди. Остільки прийняті закони не відповідають міжнародному праву, нормам конвенцій і законів України. Навіть є підозра, що в них уже закладена корупційна складова на майбутнє. Але все ж, якщо закон вступить в силу і власники «євроблях» захочуть оформити свої авто, то їм може знадобитися кваліфікована допомога. Адже українське законодавство настільки заплутане, що простій людині самій не розібратися. Тому громадська організація «Бюро Добрих Справ» має можливість допомогти відстоювати права автомобілістів, а також надати юридичний супровід в оформленні документів.

Що повинен знати водій, якого зупинила патрульно-дорожня поліція?

Що повинен знати водій, якого зупинила патрульно-дорожня поліція?

Автомобіль, за кермом якого ви перебуваєте, зупинила патрульно-дорожня поліція. Як ви повинні поводитися? В Україні діє Закон «Про національну поліцію», в ньому чітко прописані причини, за якими може бути зупинений транспортний засіб. Майте на увазі, такої причини, як «перевірка документів» більше немає.
Причиною зупинки може бути:
— порушення правил дорожнього руху;
— немає номерного знака, або він закріплений в недозволеному місці. Також поліцейський має право вас зупинити, якщо ваші номери заляпані брудом і цифри на них не видно;
— якщо є ознаки того, що ваш автомобіль несправний;
— якщо автомобіль знаходиться у розшуку і деякі інші, з якими можете ознайомитися в статті 35 Закону «Про національну поліцію».
Усі інші причини зупинки автомобіля (яких немає в Законі) – незаконні.
У водія повинні бути при собі такі документи:
посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії; реєстраційний документ на транспортний засіб; поліс (сертифікат) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Якщо вас зупинили за порушення правил на перехресті, де встановлений світлофор, переконайтеся, що ви дійсно порушили ці правила. Ви повинні знати, що світловий сигнал має бути встановлений в максимально доступному для огляду місці. Ви повинні чітко бачити його сигнали з відстані не менше 50 метрів, дорожнє покриття повинне бути відповідним – без ям і пошкоджень, а дорожня розмітка чітка і видима. В іншому випадку розмітка може вважатися недійсною. І ви можете оскаржувати претензії поліціянтів.
Звичайно, не кожен водій може кваліфіковано відстоювати свої права. В Україні зараз широко практикується допомога громадських активістів, які мають відповідні освіту, знання і можливості допомогти за необхідності.
Ні цвяха, ні жезла вам на дорогах, водії.

Чим закінчилося слухання апеляційної скарги на “рейдерську “ ухвалу, винесену Олексієм Присяжнюком

 

 

 

8 листопада в Харківському апеляційному господарському суді відбулося слухання апеляційної скарги на «рейдерську» ухвалу, винесену суддею Олексієм Присяжнюком. Слухання закінчилося самовідводом суддів. На засідання прийшли активісти ГО «Бюро добрих справ» та інші небайдужі до цієї справи. Нагадаємо, що 12 жовтня 2018 року суддя Олексій Присяжнюк задовольнив заяву про забезпечення позову від ТОВ «ФЕРМЕР-АГРО» щодо накладення арешту та передачі на зберігання заявникам посівів сільськогосподарських культур, які розташовані на полях Первомайського району у Харківській області. Таким фірмам як ТОВ «ЩЕДРІ ЛАНИ СЛОБОЖАНЩИНИ» і ТОВ «ФЕРМЕР-АГРО» він надав право на збирання спірного врожаю соняшнику та кукурудзи, який де-юре знаходився у власності ТОВ «СП ДОБРИЙ ГОСПОДАР» під особистою відповідальністю його директорки Анни Камінської. Подробиці – далі у сюжеті.